Dat_Doctor
Člen
Ahoj, jelikož je toto můj první příspěvek zde na CM foru v sekci Staveb, tak mi dovolte, abych se lehce představil:
Na netu vystupuji pod přesdívkou Dat_Doctor (říkají mi Doktor), je mi 15 let, pocházím z česka a studuji na střední škole prvním rokem.
V Minecraftu se věnuji především stavění středověkých nebo fantasy staveb již třetím rokem a myslím, že by některé z vás mohly mé projekty oslovit a zalíbit se.
Zkušenosti s postem stavtitele na serverech nemám.
Takže teď k projektu: Tento projekt trvá již kolem 4 měsíců a jak můžete poznat z náhledu, moc toho postaveného nemám, protože si dávám záležet na každém detailu.
některé věci se vám mohou zdát prázdné, protože jejich okolí nemá jasnou budoucnost.
Zde to máte:
Vnitřek jedné z lodí
Detail na vybavení přístavu:
Detail na doly (Doly projdou intenzivní rekonstrukcí
Jak jsem již psal, na detailech si nechávám záležet
Noční pohled na hřbitovní část:
Noční pohled na okolí
Prozatimní postup jedné z průmyslových čtvrtí
Pohled na přístav
Pohled na interiér královského paláce (v paláci budou i různé chodby, které budou tvořit spleť chodeb
Je to jen prozatimní návrh interiéru, protože palác je nejnovější část projektu
Tak jo, to je tedy malá procházka tím, co ve svém volném čase tvořím, pokud-li by server CM zaujaly mé stavby a měli by zájem o malou spolupráci (Domky na míru, ne žádné Athény), ať se klidně ozvou a domluvíme se, jinak o větší spolupráci nestojím, protože nevlastním originální verzi hry.
Přeji příjemný zbytek dne.
Na netu vystupuji pod přesdívkou Dat_Doctor (říkají mi Doktor), je mi 15 let, pocházím z česka a studuji na střední škole prvním rokem.
V Minecraftu se věnuji především stavění středověkých nebo fantasy staveb již třetím rokem a myslím, že by některé z vás mohly mé projekty oslovit a zalíbit se.
Zkušenosti s postem stavtitele na serverech nemám.