_R3pl1_
Repl pletl svetr #MLDKRF
Ahoj kedlubny, kedlubnátka a jiná potravo
Dneska (po neděli -.-) jsem si pro vás připravim rozhovor s velice známou osobou :O Jde o hlavního admina Flafyho
No, dejme se do toho 
Ahoj Flafy, díky že jsi přijmul žádost o rozhovor. Jsi nervózní, nebo máš jiné pocity ?
No, tak přijde mi trošku divné psát si s někým se kterým jsem si nikdy takhle nepsal.
Nejsem nervózní.. Ani nemám důvod. Kdybych byl v televizi nebo někde jinde, tak jsem nervózní, ale u tebe nikdy
No jelikož jsem Hl.Admin, tak se ode mě budou čekat nějaké smysluplné odpovědi a také něco "odborného". Pokud si myslíte, že to bude takhle vypadat, tak nic no.. Ani jedno neumím
Jsem trošku zvědavý, jak to celé bude vypadat 
Mám pocit, že tě asi každý zná, ale i přes to nám o sobě řekni pár slov.
Jmenuji se Matěj, bydlím v praze u Otce. Je mi 16, narozeniny mám v lednu. Studuji střední průmyslouvou stavební. Nerad čtu knihy, nejoblíbenější film Hunger Games, nemám rád rock,starwars (HateMe)... Působím přes rok zde, na CM jako admin a půl roku jako Hlavní admin, také jsem eventer a rád stavím různé mapy pro CM..
Jsem prostě takový všehodruh. 
Hraješ nějaké sporty ?
Nehraji, ale hrál jsem Tenis,Fotbal,Florbal
Teď si jdu jen někdy zaběhat. 
Co si myslíš o aktuálním dění ve světě ?
No tak co bych si měl myslet..
Něco muselo být vymyšlené dopředu a mají to dost dobře naplánované. Nejdříve se islámisti dostali snad do každého většího státu v EU a pak to mohlo začít.. Terroristické útoky ve Francii a bruselu.. Chtějí aby se EU rozpadla, poté se odpojila velká británie a myslím, že udělali dost dobře..
Islámisti jsou jako cikáni, prostě se zachvilku rozlezou všude a všude budou... A co z nich máme? Nic, jen je živíme a oni si můžou sedět a nic nedělat.. Njn, ta logika.. Ti co každý den pracují a vydělávají pak musí platit tyhle co sedí doma a koukají na televizi.. #Logic
No, pojďme k hrám. Kdy jsi se poprvé dozvěděl o minecraftu a jaké ještě hraješ?