enzeus_anx
stejně jsem vás neměl rád :D
Úvod
Veškeré informace jsou ve vlastnictví firmy Fukuzatsuna Industries©
Veškeré zneužití či přivlastnění návodu je trestné
Tento návod je přísně tajný. Veškeré veřejné projevování je přísně zakázané
Veškeré informace jsou ve vlastnictví firmy Fukuzatsuna Industries©
Veškeré zneužití či přivlastnění návodu je trestné
Tento návod je přísně tajný. Veškeré veřejné projevování je přísně zakázané
Obecný návod
1. Po prvním otevření ochranné kombinézy je nutné DG skladovat v teplotě minimálně 10° Celsia do doby, než se DG adaptuje okolní teplotě.
-1.1 Průměrná adaptační doba je osm až deset hodin, avšak záleží na modelu, tudíž je adaptační doba prodlužuje na dobu neurčitou.
--1.1.1 Vztahuje se výhradně k modelům poslední generace, tudíž E-1 až E-3
-1.2 K samotné aktivaci DG je potřeba zástupce minimálně šarlatového praporu.
--1.2.1 Zástupce šarlatového praporu je k aktivaci DG nucen nahmatat z pohledu DG na levé části krku speciální tlačítko, jenž detekuje otisk dvou prstů, jenž se ho dotknou. Prsty si pečlivě zapamatujte, budou potřeba k deaktivaci.
2. Poté, co se DG adaptuje místní teplotě, doporučujeme ponořit do čisté vody po dobu dvou až tří hodin pro liquidní adaptaci.
-2.1 To se ovšem nevztahuje na modely poslední generace, jenž mají liquidní adaptaci přednastavenou obecně.
3. Po všech adaptačních přípravách dopřejte DG odpočinek. Každá jednotka DG potřebuje svůj vlastní čas na odpočinek.
4. Jakmile vám DG oznámí, že je připravena, můžete vyzkoušet první D-Disk.
-4.1 DG má jeden vstupní otvor pro D-Disk, nachází se v zadní části hlavy, mezi krkem a týlem.
--4.1.1 Opatrně stisknete tlačítko vedle uzavřeného otvoru s logem Fukuzatsuna© a následně vložte D-Disk.
--4.1.2 Poté, co uslyšíte hudbu, je DG připravena k činnosti.
5. DG je nyní připravena k boji. Vybavte DG libovolnou zbraní podle zaměření.
-5.1 V případě modelů první generace (A-1 až A-7), doporučujeme DG vysvětlit, jak se s danou zbraní zachází.
-5.2 V případě modelů druhé generace (B-2 až B-8), doporučujeme DG vysvětlit, jak se s danou zbraní zachází.
-5.3 V případě modelů třetí generace (C-1 až C-12) není potřeba nijak vysvětlovat danou zbraň. Stačí vydat rozkaz, DG se zachová zcela samostatně.
-5.4 V případě modelů čtvrté generace (D-2 až D-7) doporučujeme seznámit DG se všemi zbraněmi, se kterými bude operovat za dobu své funkce operovat ihned při prvním úspěšném vložení D-Disku.
-5.5 V případě modelů páté generace (E-0 až E-3) stačí vydat rozkaz a vybavit zbraň. DG se zachová zcela samostatně, avšak může vykazovat menší prvky nevyspělosti a dětinskosti. Je to pouze výkyv umělé inteligence, který se nedá nijak opravit.
-5.6 V případě budoucího modelu šesté generace (?) je potřeba vše vysvětlit co nejjednoduššeji. Čím jednodušší, tím lepší výsledky u DG 6. generace.
--5.6.1 Potvrzení, že bod 5.6 byl přísně utajován jednotkám od bílého až k rudému praporu do roku 2054.
6. Po dokončení daného úkolu bojový režim DG deaktivujete stisknutím tlačítka, jenž bylo zmíněné v bodě 4.1.1.
-6.1 K deaktivaci DG samotné je potřeba na levé straně krku z pohledu DG nahmatat tlačítko, jímž jste DG aktivovali. Stisknete jej opět dvěmi prsty, jimiž jste DG aktivovali pro ukončení činnosti.
7. Po deaktivaci DG opět vložte do ochranné kombinézy.
1. Po prvním otevření ochranné kombinézy je nutné DG skladovat v teplotě minimálně 10° Celsia do doby, než se DG adaptuje okolní teplotě.
-1.1 Průměrná adaptační doba je osm až deset hodin, avšak záleží na modelu, tudíž je adaptační doba prodlužuje na dobu neurčitou.
--1.1.1 Vztahuje se výhradně k modelům poslední generace, tudíž E-1 až E-3
-1.2 K samotné aktivaci DG je potřeba zástupce minimálně šarlatového praporu.
--1.2.1 Zástupce šarlatového praporu je k aktivaci DG nucen nahmatat z pohledu DG na levé části krku speciální tlačítko, jenž detekuje otisk dvou prstů, jenž se ho dotknou. Prsty si pečlivě zapamatujte, budou potřeba k deaktivaci.
2. Poté, co se DG adaptuje místní teplotě, doporučujeme ponořit do čisté vody po dobu dvou až tří hodin pro liquidní adaptaci.
-2.1 To se ovšem nevztahuje na modely poslední generace, jenž mají liquidní adaptaci přednastavenou obecně.
3. Po všech adaptačních přípravách dopřejte DG odpočinek. Každá jednotka DG potřebuje svůj vlastní čas na odpočinek.
4. Jakmile vám DG oznámí, že je připravena, můžete vyzkoušet první D-Disk.
-4.1 DG má jeden vstupní otvor pro D-Disk, nachází se v zadní části hlavy, mezi krkem a týlem.
--4.1.1 Opatrně stisknete tlačítko vedle uzavřeného otvoru s logem Fukuzatsuna© a následně vložte D-Disk.
--4.1.2 Poté, co uslyšíte hudbu, je DG připravena k činnosti.
5. DG je nyní připravena k boji. Vybavte DG libovolnou zbraní podle zaměření.
-5.1 V případě modelů první generace (A-1 až A-7), doporučujeme DG vysvětlit, jak se s danou zbraní zachází.
-5.2 V případě modelů druhé generace (B-2 až B-8), doporučujeme DG vysvětlit, jak se s danou zbraní zachází.
-5.3 V případě modelů třetí generace (C-1 až C-12) není potřeba nijak vysvětlovat danou zbraň. Stačí vydat rozkaz, DG se zachová zcela samostatně.
-5.4 V případě modelů čtvrté generace (D-2 až D-7) doporučujeme seznámit DG se všemi zbraněmi, se kterými bude operovat za dobu své funkce operovat ihned při prvním úspěšném vložení D-Disku.
-5.5 V případě modelů páté generace (E-0 až E-3) stačí vydat rozkaz a vybavit zbraň. DG se zachová zcela samostatně, avšak může vykazovat menší prvky nevyspělosti a dětinskosti. Je to pouze výkyv umělé inteligence, který se nedá nijak opravit.
-5.6 V případě budoucího modelu šesté generace (?) je potřeba vše vysvětlit co nejjednoduššeji. Čím jednodušší, tím lepší výsledky u DG 6. generace.
--5.6.1 Potvrzení, že bod 5.6 byl přísně utajován jednotkám od bílého až k rudému praporu do roku 2054.
6. Po dokončení daného úkolu bojový režim DG deaktivujete stisknutím tlačítka, jenž bylo zmíněné v bodě 4.1.1.
-6.1 K deaktivaci DG samotné je potřeba na levé straně krku z pohledu DG nahmatat tlačítko, jímž jste DG aktivovali. Stisknete jej opět dvěmi prsty, jimiž jste DG aktivovali pro ukončení činnosti.
7. Po deaktivaci DG opět vložte do ochranné kombinézy.
1. Je přísně zakázáno nahrávat D-Disky, které obsahují jakékoliv prvky lidského hlasu (zpěvu).
2. Je přísně zakázáno jakýmkoliv způsobem vědomě poškozovat DG
3. Je zakázáno s DG jednat jako s dítětem (vzhled klame).
4. Je zakázáno jakýmkoliv způsobem přesvědčovat DG k věcem, ke kterým není určena.
5. Je nutnost, aby vlastník DG vlastnil zbrojní pas. Následně odpovídá za veškeré činy, jenž DG způsobí.
další příběh confirmed?
Veškerý text je fiktivní, jedná se pouze o výplod fantazie