NinjaKiwi_
Nový člen
Ahoj, Chtěl jsem se zeptat Adminů proč je na Factions serveru nastaveno, že pokud chci otevřít truhlu u nepřátelské frakce musím si nejprve claimnout území pak teprve můžu vzít věci z truhly?
Dřív jsem hrával Factions na zahraničních serverech a na žádném jsem toto ještě neviděl a nepochopil jsem proč bylo potřeba takového opatření.Řekl bych že to pomáhá proti útokům na frakce ,když nikdo nemůže bránit základnu a člověk potom přijde o všechno a nemohl nic udělat.. Ale problém nastává když chci zaútčit na nepřítele a musím čekat až celá frakce (nebo alespoň polovina když power jde až do -10)musí být online
potom je musím neustále zabíjet dokud jejich f.power je 0 takže frakci o 3 lidech musím každého zabít minimálně 10x... Což pokud hráč umře a ztratí věci tak může pouze chdit domů a být zabíjen což pro něj bude ztracených cca 20 minut a pro útočníka taky. Ale to jen v případě že hráč se bude nechávat poslušně zabíjet 20 minut v kuse.Pokud nechce tak se jenom odpojí, zůstane mu 1power a útočník nemůže claimnout území,otevřít truhly a nemá nic = útok byl neúspěšný
nebo hráč(obránce) může do frakce pozvat svůj jiný účet odhlasit se a má navždy 10 power které nemůže ztratit a tedy jejich frakce nemůže být "vylootována" a tudíž se stává nedobytnou. Člověka by napadlo "ok sice to bude dalši krok navíc ale tak zkusím" no nezkusím protože stačí sklad postavit za tlustou zdí a je vyhráno a pokud pořád máme strach stači před truhly dát vodu a tnt nemá šanci navíc pokud si nekdo dá opravdu práci a ještě sklad schovát tak můžeme jít rovnu domů
takže se chci zeptat jestli jsem si jen nevšiml nějaké mechaniky na tomto serveru (pokud ano tak se velmi omlouvám) nebo jestli je to záměrné a tak tedy proč?
Dřív jsem hrával Factions na zahraničních serverech a na žádném jsem toto ještě neviděl a nepochopil jsem proč bylo potřeba takového opatření.Řekl bych že to pomáhá proti útokům na frakce ,když nikdo nemůže bránit základnu a člověk potom přijde o všechno a nemohl nic udělat.. Ale problém nastává když chci zaútčit na nepřítele a musím čekat až celá frakce (nebo alespoň polovina když power jde až do -10)musí být online
potom je musím neustále zabíjet dokud jejich f.power je 0 takže frakci o 3 lidech musím každého zabít minimálně 10x... Což pokud hráč umře a ztratí věci tak může pouze chdit domů a být zabíjen což pro něj bude ztracených cca 20 minut a pro útočníka taky. Ale to jen v případě že hráč se bude nechávat poslušně zabíjet 20 minut v kuse.Pokud nechce tak se jenom odpojí, zůstane mu 1power a útočník nemůže claimnout území,otevřít truhly a nemá nic = útok byl neúspěšný
nebo hráč(obránce) může do frakce pozvat svůj jiný účet odhlasit se a má navždy 10 power které nemůže ztratit a tedy jejich frakce nemůže být "vylootována" a tudíž se stává nedobytnou. Člověka by napadlo "ok sice to bude dalši krok navíc ale tak zkusím" no nezkusím protože stačí sklad postavit za tlustou zdí a je vyhráno a pokud pořád máme strach stači před truhly dát vodu a tnt nemá šanci navíc pokud si nekdo dá opravdu práci a ještě sklad schovát tak můžeme jít rovnu domů
takže se chci zeptat jestli jsem si jen nevšiml nějaké mechaniky na tomto serveru (pokud ano tak se velmi omlouvám) nebo jestli je to záměrné a tak tedy proč?