• Řešení problémů, diskuze a jiné problémy přesunuty na Discord
    Fórum již není tak aktivní jako dříve, a tak jsme přesunuli skoro veškerou aktivitu na náš Discord. Může se tedy stát, že zde nedostaneš odpověď a budeš zcela ignorován. Discord invite link: Odkaz
Status
Uzamknuto, nelze přidávat odpovědi.

Jak všichni víme snapshoty již nějaký pátek vycházejí, včera 26.9.2016 proběhl poslední den Mineconu, kde Mojang ukázal o čem bude nová verze Minecraftu 1.11.

Hlavní název: Exploration Update
Datum vydání: 14.11.2016

Bylo přidáno
Spawn Eggs

  • Wither Skeleton, Mule, Skeleton Horse, Zombie Horse, Donkey, Elder Guardian, Stray, Husk, Zombie Villager
Gamerules
  • doWeatherCycle - povoluje/zakazuje automatickou změnu počasí ve světě. Defaultně: povoleno
  • maxEntityCramming - povoluje/zakazuje bugovat se do sebe entity v 1x1 (tedy jeden blok).
    • Znamená to to, že když bude hodnota nastavená na 5, bude maximální počet entit na bloku 5. Jakákoliv další entita, zemře.
Particles
  • Spit - Efekt plivání lamy.
  • Totem - Efekt při kterém ti přes obrazovku přejede totem. (viz. Totem of Undying)
Portal Escape
  • Mojang si uvědomil, že orientace v Endu při hledání End City někdy drhne. Proto se random na skoro každém ostrově generuje portál do středu Endu (k drakovi).
Woodland Mansion
  • Obrovský dungeon generovaný v základním světě.
  • Generuje se pouze v Dark Oak biomu.
  • Pomocí Treasure map se dá najít rychleji.
  • Jedná se údajně o 2. konec Minecraftu, je to přirovnávané k zabití draka, jelikož se jedná o velmi těžký dungeon.
  • Uvnitř se nachází nové Entity tzv. Illagers - Evoker + Vindicator
Treasure maps
  • Jedná se o nové mapy, které se dají získat od Cartographer Villager (nový villager + prodává mapy s dungeony)
  • Treasure map obsahuje pouze polohy všech dungeonu + monumentů pod vodou ve světe!
Cursed enchantments
  • Nové enchanty pro hráče co staví mapy.
  • Nedají se najít v normálním světě.
    • Curse of Binding - Pokud si hráč nástroj/brnení s tímto enchantem nasadí, nemůže ho sundat, pouze při smrti.
    • Curse of Vanishing - Pokud hráč zemře a bude mít nástroj/brnení s tímto enchantem, item po smrti zmizí.
Shulker Shell
  • Dropují je Shulkerové v Endu a dají se použít k vytváření Shulker Boxu.
Totem of Undying
  • Dropuje ho Evolker v Woodland Mansion
  • Předchází smrti hráče - př. pokud hráč drží v ruce tento totem, bouchne vedle hráče Creeper a odstřelí hráče. Hráč dopadne a totem se aktivuje, dá hráči Regeneration a Absorbtion = hráč přežije. Následně totem zmizí.
  • Údajně jedna z nejtěžších věcí co kdy byla přidaná do Minecraftu, jelikož tento totem při aktivaci obletí obličej hráče (obrazovku).
Observer block
  • Převzatý z Minecraft Pocket Edition
  • Jedná se o blok, který detekuje změnu bloku, na který je napojený = vydává redstone signál. Př. pokud vyroste meloun, aktivuje redstone signál.
Shulker Box
  • Jedna z nejlepších věcí v novém Minecraftu! :D
  • Jedná se jakoby o batoh, funguje na podobném principu.
  • Dá se vycraftit z Shulker Shell + Chestka.
  • Při otevření má animaci jako Shulker, když střílí.
  • Dají se do něj ukládat itemy/bloky.
  • Dá se rozbít a přenést (Itemy v něm nevypadnou, zůstanou tam).
  • Dá se napojit na Redstone signál.
  • Nelze dát Shulker Box do Shulker Boxu!
  • Dá se obarvit pomocí barviva.
Cartographer Villager
  • Nový druh Villagera, je oblečen stejně jako Librarian do bílé barvy.
  • Prodává pouze Treasure maps!
Illagers
  • Evoker
    • Nachází se v Woodland Mansion
    • Spawnuje Vexs (čaruje)
    • Dropuje Totem of Undying
    • Když čaruje zvedá ruce!
  • Vindicator
    • Nachází se v Woodland Mansion
    • Utočí vždy se sekerou
Vex
  • Spawnuje (čaruje) je Evoker
  • Podobají se duchům
  • Zčervenají pokud začnou utočit
  • Vždy utočí s mečem
  • Mohou procházet bloky
Llama
  • Nový druh přátelského moba!
  • Může být osedlaný a lze na ní jezdit
  • Stejně jako kůň (Mule) může mít na sobě chestku.
  • Když utočí - plive!
  • Nemají rádi Wolves (Psy)
  • Jejich sedlo se dá obarvit podle vlny.
Příkaz /locate
  • Dá se používat k vyhledávání dungeonů, dolů, monumentů atd.
  • Použití: /locale EndCity
Změny oproti přechozí verzi
Resource packs
  • Jelikož byly upraveny modely, tak resource packy na verzi 1.11 musí mít ID 3 v pack.mcmeta
  • Jakékoliv starší resource packy, tedy nejsou kompatibilní s verzí 1.11
Entity ID, Item ID, block ID
  • Všechny názvy jsou nyní malými písmeny. Tzn. v příkazech, né v menu.
  • Na ukázku jsou některé bloky a entity níže v tabulce. Kompletní tabulku změn názvů najdeš na: http://minecraft.gamepedia.com/1.11
[xtable=skin1|border-color:#000000|355x222]
{tbody}
{tr=bcolor:#e6e6e6|@x15}
{td=center|@x15}Starý název{/td}
{td=center|@x15}Nový název{/td}
{/tr}
{tr=@x15}
{td=@x15}AreaEffectCloud{/td}
{td=@x15}area_effect_cloud{/td}
{/tr}
{tr}
{td}ArmorStand{/td}
{td}armor_stand{/td}
{/tr}
{tr=@x15}
{td=@x15}Cauldron{/td}
{td=@x15}brewing_stand{/td}
{/tr}
{tr=@x15}
{td=@x15}CaveSpider{/td}
{td=@x15}cave_spider{/td}
{/tr}
{tr=@x15}
{td=@x15}MinecartChest{/td}
{td=@x15}chest_minecart{/td}
{/tr}
{tr=@x15}
{td=@x15}Control{/td}
{td=@x15}command_block{/td}
{/tr}
{tr=@x15}
{td=@x15}MinecartCommandBlock{/td}
{td=@x15}commandblock_minecart{/td}
{/tr}
{tr=@x15}
{td=@x15}DLDetector{/td}
{td=@x15}daylight_detector{/td}
{/tr}
{tr=@x15}
{td=@x15}Trap{/td}
{td=@x15}dispenser{/td}
{/tr}
{/tbody}
[/xtable]
Chat
  • Odeslání zprávy v chatu nyní může být dlouhé až 256 znaků. Doposud to bylo max. 100!
  • Zprávy odesílané do chatu s varováním, tedy default zprávy př. "Můžeš spát pouze v noci", "Nelze spát, poblíž jsou monstra", se nyní ukazuje nad inventářem v Action baru.
Vyčerpávání
  • Každý hráč na 1.9+ si určitě všiml, jak často musí papat, aby si doplnil Hunger bar. S příchodem 1.11, se vše změní a již to tolik "nežere". Všechny hodnoty byly prakticky 2-3x zmenšeny.
[xtable=skin1|683x184]
{tbody}
{tr=bcolor:#dedede|@x15}
{td=center|@x15}Akce{/td}
{td=center|@x15} Stará hodnota{/td}
{td=center|@x15} Nová hodnota{/td}
{td=center|@x15} Jednotka{/td}
{/tr}
{tr=@x15}
{td=center|@x15}Skrčení/Plížení{/td}
{td=center|@x15} 0.005{/td}
{td=center|@x15}Nic{/td}
{td=center|@x15}ze metr{/td}
{/tr}
{tr=@x15}
{td=center|@x15}Chození{/td}
{td=center|@x15} 0.01{/td}
{td=center|@x15}Nic{/td}
{td=center|@x15}za metr{/td}
{/tr}
{tr}
{td=center}Plavání{/td}
{td=center} 0.015{/td}
{td=center}0.01{/td}
{td=center}za metr{/td}
{/tr}
{tr=@x15}
{td=center|@x15}Níčení bloků{/td}
{td=center|@x15} 0.025{/td}
{td=center|@x15}0.005{/td}
{td=center|@x15}za zníčený blok{/td}
{/tr}
{tr=@x15}
{td=center|@x15}Skákání{/td}
{td=center|@x15}0.2{/td}
{td=center|@x15}0.05{/td}
{td=center|@x15}za skok{/td}
{/tr}
{tr=@x15}
{td=center|@x15}Útok na entitu{/td}
{td=center|@x15}0.3{/td}
{td=center|@x15}0.1{/td}
{td=center|@x15}za útok{/td}
{/tr}
{tr=@x15}
{td=center|@x15}Úder, který jsi schytal{/td}
{td=center|@x15}0.3{/td}
{td=center|@x15}0.1{/td}
{td=center|@x15}za úder{/td}
{/tr}
{tr=@x15}
{td=center|@x15}Skákání při běhu{/td}
{td=center|@x15}0.8{/td}
{td=center|@x15}0.2{/td}
{td=center|@x15} za skok{/td}
{/tr}
{tr=@x15}
{td=center|@x15}Healing{/td}
{td=center|@x15}0.4{/td}
{td=center|@x15}0.6{/td}
{td=center|@x15}za 1/2 HP{/td}
{/tr}
{/tbody}
[/xtable]
Palivo do pecí
  • Nově se dá v peci pálit více věcí - Vlna, koberec, prut, dvěře, myska, loď
Shield (Štít)
  • Nyní chrání až 100% hráče.
    • Zombie bez zbraně nedají žádné damage hráči, pokud se hráč chrání štítem.
    • Výbuch Creepera nedá žádné damage, pokdu se hráč chrání štítem.
    • Hráč nedostane ani Wither efekt, pokud se chrání.
    • Hořící zombie nemůže zapálit hráče, pokud se chrání.
Ostatní změny
  • Písečné Villager vesnice jsou nyní již generované z Sandstounu místo Cobblestounu.
  • Spawnovací vajíčka jsou seřazeny abecedně v Creative inventáři.
  • Šípy mají Critical tag, tzn. že mohou při zásahu dát maximální damage.
  • Byl přidán zvuk rozbití anvilky při dopadu.
  • Přidán zvuk při naplňování/vyplňování Cauldronu.
  • Pokud hráč běží po listí, efekty od nohou jsou již správně zabarvené podle biomu.
  • Blaze a Enderman dostávají damage 1/2 HP, pokud na něj hráč hodí Splash Watter Bottle.
  • Kuřata již mají texturu krku.
  • Pokud vybuchující Creeper má nějaký efekt, po výbuchu bude v dané lokaci daný efekt. (Něco jako hození Lingering Potionu).
  • Guardians dropují syrové ryby (Raw Fish), pokud hoří dropnou uvařenou rybu (Cooked Fish). Elder Guardian dropuje mokrou houbu (Wet Sponge).
  • Osedlané prasátko, již půjde přejmenovat s Name Tagem.
  • Villager nyní může být pojmenovaný s Name Tagem.
 
Naposledny upraveno:

Komentáře

Status
Uzamknuto, nelze přidávat odpovědi.
Tak afk farmy fungují i teď, pokud víš, jak se dělá přes piston detektor :D Teď jen to bude snažší, protože na to bude přímo block :D

Každopádně super, hlavně na ten Shulker Box se těším. Zajímá mě, jestli půjdou dávat Shulker Boxy do Shulker Boxu a tak dále :D
ten piston detektor je velkej a nejde na spoustu farem kvůli tomu že zabírá moc místa, tohle bude dost něco jinýho :D
 
Tak afk farmy fungují i teď, pokud víš, jak se dělá přes piston detektor :D Teď jen to bude snažší, protože na to bude přímo block :D

Každopádně super, hlavně na ten Shulker Box se těším. Zajímá mě, jestli půjdou dávat Shulker Boxy do Shulker Boxu a tak dále :D
"Shulker Boxy do Shulker Boxu" Dobrý nápad :) těším se až to zkusím.
 
Konečne niečo zaujímavé, keďže mňa absolútne PvP aktualizácie nezaujali. Veľa nových vecí a rôznych srandičiek, ktoré posunú MC o krok alebo dokonca dva kroky vpred. :) :3

Samozrejme, už teraz mi je jasné, že mi MC pôjde na maximálne 10 fps. :(
 
Vyčerpávání
  • Každý hráč na 1.9+ si určitě všiml, jak často musí papat, aby si doplnil Hunger bar. S příchodem 1.11, se vše změní a již to tolik "nežere". Všechny hodnoty byly prakticky 2-3x zmenšeny.
Zapomněl jsi tam přidat ubývání hunger baru kvůli healování, které je nově větší, což dost ovlivní PVP, protože po boji bude výhodnější utéct, než se vyhrat do dalšího boje.
 

TEST

Žádný uživatel není online.
Status
Uzamknuto, nelze přidávat odpovědi.
Top