• Řešení problémů, diskuze a jiné problémy přesunuty na Discord
    Fórum již není tak aktivní jako dříve, a tak jsme přesunuli skoro veškerou aktivitu na náš Discord. Může se tedy stát, že zde nedostaneš odpověď a budeš zcela ignorován. Discord invite link: Odkaz
Status
Uzamknuto, nelze přidávat odpovědi.
M

MissPepsi

Návštěvník
máte nejaké pekné, vtipné zážitky na ktoré nechcete nikdy zabudnúť?:D napadlo ma, že by sme sa tu o nich mohli porozprávať :p ja ich mám veľmi veľa, napríklad ako sme s kamarátkou otrhli v obchode štítok z trička, váľali sa po zemi v tescu, zlomili lavicu v škole, upchali školské wc-ka, ostrihala som kamarátovi vlasy samozrejme on mi to musel vrátiť :D♥ skoro rozbili dvere do šatne, z kamarátkinho emailu som poslala jednej pani učitelke vtipný obrázok - v škole sa na tom učitelka len smiala a Sarah nevedela čo sa deje...mám ich ovela, ovela viac ale nechcem tu sedieť tri hodiny :D tak a vaše zážitky?:)

granik

Velmi známý člen
máte nejaké pekné, vtipné zážitky na ktoré nechcete nikdy zabudnúť?:emoji_smiley: napadlo ma, že by sme sa tu o nich mohli porozprávať :emoji_stuck_out_tongue: ja ich mám veľmi veľa, napríklad ako sme s kamarátkou otrhli v obchode štítok z trička, váľali sa po zemi v tescu, zlomili lavicu v škole, upchali školské wc-ka, ostrihala som kamarátovi vlasy samozrejme on mi to musel vrátiť :emoji_smiley:♥ skoro rozbili dvere do šatne, z kamarátkinho emailu som poslala jednej pani učitelke vtipný obrázok - v škole sa na tom učitelka len smiala a Sarah nevedela čo sa deje...mám ich ovela, ovela viac ale nechcem tu sedieť tri hodiny :emoji_smiley: tak a vaše zážitky?:emoji_slight_smile:
Miss jako ze života třeba nějakého hráče?