Teď se asi každý diví, co je tohle za téma a proč ho píšu. No, jak se to dá říct, je na čase si o něčem promluvit a přiznat si svoje chyby. Jak se říká, chyby se mají odstraňovat ale důležité si je je uvědomit...
Před zhruba 45 dny, jsem si tu vylil srdíčko, jaké to bylo super vést 4 roky server, a nakonec mu dát vizi originálního Minecraftu. Ano, byl to úžasný nápad, který vznikl tak trochu pod tlakem a nervy, prakticky se jednal o "únikový plán". Co k němu ale vedlo a co mě vede k tomu ten již několikrát zmíněný krok vracet, když jsme na něj byli tak hrdí?
Jak jsem psal, vždy jsem se snažil nebo snažili jako AT, dělat server jak nejlépe jde. Kdyby ne, do dnes by tento server neexistoval. Neexistoval by bez Warez hráčů, né bez originálních hráčů. Čím na to narážím? Víš, v den převodu mi přišel mail, psalo se v něm:
"CraftMania vznikla jako warez, stála na warezu a nebyla by tam kde je bez warezu, a ty ji toho zbavuješ."
Je to faktická věta, a já proti ní nemohu nic namítnout, jelikož je pravdivá. Server by nebyl, tam kde je nebo spíš byl do června 2018, bez warez hráčů. A mým rozhodnutím, jsem ne jenom pobouřil celou komunitu ale doslova rozdělil vše na dva týbory. Sice "online" mode měl hajp, ale jak víme i náš slavný HYPE TRAIN jednou dojede. Na a dojel...
Mnoho hráčů si stěžovalo, že sice server patří ke špičce, ale tam nuda. Přece jenom warez hráči zaplnili server a dělali takový ten zábavný bordel. Eventeři prakticky denně ruší eventy, jelikož na nich není kdo by hrál.
Ano věděl jsem, že online mode je těžká věc, extra u nás v CZ/SK. Rozhodli jsme se s tím bojovat, ale jak jsem psal v roce 2015 na svém blogu. Jeden server nic nezmění, a to mi před skoro 2 měsíci nedošlo. Nu komu by taky došlo pod tlakem EULY/Mojangu. A co pak...
Přiznávám přejít na online mode byla chyba, server, který byl warez má zůstat warez. Věřím, ale že jednou zde v CZ/SK vznikne online mode server, který to změní. A když ne, budou u moci navždy warez servery.
Před zhruba 45 dny, jsem si tu vylil srdíčko, jaké to bylo super vést 4 roky server, a nakonec mu dát vizi originálního Minecraftu. Ano, byl to úžasný nápad, který vznikl tak trochu pod tlakem a nervy, prakticky se jednal o "únikový plán". Co k němu ale vedlo a co mě vede k tomu ten již několikrát zmíněný krok vracet, když jsme na něj byli tak hrdí?
Jak jsem psal, vždy jsem se snažil nebo snažili jako AT, dělat server jak nejlépe jde. Kdyby ne, do dnes by tento server neexistoval. Neexistoval by bez Warez hráčů, né bez originálních hráčů. Čím na to narážím? Víš, v den převodu mi přišel mail, psalo se v něm:
"CraftMania vznikla jako warez, stála na warezu a nebyla by tam kde je bez warezu, a ty ji toho zbavuješ."
Je to faktická věta, a já proti ní nemohu nic namítnout, jelikož je pravdivá. Server by nebyl, tam kde je nebo spíš byl do června 2018, bez warez hráčů. A mým rozhodnutím, jsem ne jenom pobouřil celou komunitu ale doslova rozdělil vše na dva týbory. Sice "online" mode měl hajp, ale jak víme i náš slavný HYPE TRAIN jednou dojede. Na a dojel...
Mnoho hráčů si stěžovalo, že sice server patří ke špičce, ale tam nuda. Přece jenom warez hráči zaplnili server a dělali takový ten zábavný bordel. Eventeři prakticky denně ruší eventy, jelikož na nich není kdo by hrál.
Ano věděl jsem, že online mode je těžká věc, extra u nás v CZ/SK. Rozhodli jsme se s tím bojovat, ale jak jsem psal v roce 2015 na svém blogu. Jeden server nic nezmění, a to mi před skoro 2 měsíci nedošlo. Nu komu by taky došlo pod tlakem EULY/Mojangu. A co pak...
Přiznávám přejít na online mode byla chyba, server, který byl warez má zůstat warez. Věřím, ale že jednou zde v CZ/SK vznikne online mode server, který to změní. A když ne, budou u moci navždy warez servery.
S plnou platností ke dni 10.8.2018 se vrací zpět na offline-mode s podporou warez hráčů (nezakoupeného Minecraftu).
Co vše se změní?
Nezmění se nic. V tom je ta výhoda, stačí nám pouze přepnout server.. nic víc. Autologin, mapy, statistiky vše zůstane. Nic se nemaže.
Co bude dál?
Dál budeme pokračovat, tam kde jsme nyní skončili. Pouze ale jako warez server.
K změně tě prý donutil Mojang?
Ne, to není pravda. Nic s Mojangem kromě toho, že nás řešili za EULU není pravda. Ano všechno se sešlo v jednu chvíli a tak se udělalo holt toto rozhodnutí (přechod na online mode). Nikdo nás nedodnutil, bylo to mé plnohodnotné rozhodnutí.
-----------------------
Vím, že teď se nám každý vysměje.. jak jsme honosně přešli na online mode a teď se zase jako srabové vracíme na offline mode. Ne, nikdy srabové nebudeme, protože jsme se pokusili o změnu narozdíl od jiných serverů. A vždy budu hrdý na vše co CM dokázala za 4 roky jako warez, za měsíc jako online server a i další měsíce, co nás čekají. K životu patří změny, každý děláme blbé rozhodnutí a je důležité si je uvědomit.
Nechci proto tlačit online mode, když to opravdu nemá cenu...