• Řešení problémů, diskuze a jiné problémy přesunuty na Discord
    Fórum již není tak aktivní jako dříve, a tak jsme přesunuli skoro veškerou aktivitu na náš Discord. Může se tedy stát, že zde nedostaneš odpověď a budeš zcela ignorován. Discord invite link: Odkaz
Status
Uzamknuto, nelze přidávat odpovědi.
1_14_oznameni.png

Po několika týdnech tu máme nové téma, řešící problémy okolo 1.14 a vyřešení problému hráču s 1.14 a Wipe serveru. Tak jdem na to ne?

Bude tedy Wipe?
To je velmi dobrá otázka, kterou nikdo nemá rád a nechce na ní odpovídat. Tak já vám ale odpovím, né nebude. Proč? No bude to celé jinak. Před pár měsíci, jsme ukončili Minigames s tím, abychom se mohli věnovat Survival serverům. To nadále platí a bude platit, proto chceme na server s verzí 1.14 přinést něco, co na CM nikdy nebylo. Vyžaduje to tedy mnoho času a změn, a hlavně vlastních pluginu a implementací. Navíc jak píšu po několikáté, z verze 1.12 na 1.14 se přechází opravdu blbě, a nedokážu si představit servery z 1.8 na 1.14. :)

Vymysleli jsme něco lepšího, jak vyřešit to, že hráči nechtějí wipe a my ano. Zavedeme tzv. duální servery. To znamená, že všechny současné servery na verzi 1.12 (všechny survivaly) se nechají jak jsou. Nic se na nich měnit nebude ani mazat, hráči na nich mohou nadále hrát bez jakékoliv ztráty map/staveb atd. No a pak tu jsou ty 1.14 servery, ty budou dělané už jako zcela nové servery. Tzn. že časem na serveru bude Survival 1.12 a Survival 1.14, a každý si bude moct vybrat na čem chce hrát. Bud na serveru s zníčenou ekonomikou, nebo na serveru s Bossy a RPG. Je to každého volba... a tuto volbu chceme dát hráčum, jelikož CM má dostatek prostředku aby si to mohla dovolit.

Shrnutím tedy...

Pro Survival/Skyblock/Creative na verzi 1.12:
  • Se nic nemění, vše zustava jak je, nic se nemaže.
  • Na těchto serverech s přidáním jejich 1.14 verze, budou vypnuty zálohy a daný server na 1.12 ztratí podporu. Tzn. že pokud se na Survivalu 1.12 vyskytne bug, který by nijak ničil ekonomiku, která tam je, nebo něco dělal instantně bugujícího. Nebudeme to řešit, jelikož podporu bude mít Survival 1.14.
  • VIP platné na serverech 1.12 platí i na 1.14 serverech -> tedy máš OVIP aktuálně na Survivalu 1.12, budeš ho mít i na Survivalu 1.14.
  • Tyto servery budou na lobby dány na pravou stranu armorstandu, a v menu přesunuty s upozorněním mimo hlavní servery 1.14.
  • Dokud na nich budou hráči hrát (převážně) budou na serveru. Pokud by se stalo, že třeba na Creativu 1.14 by bylo narváno a na Creativu 1.12 prázdno, tak se Creative 1.12 smaže.
Pro Survival/Skyblock/Creative/Vanilla/Vanilla-Skyblock na verzi 1.14:
  • To znamená, že pojedou zcela od znova, každý s svojí ekonomikou, achievementy a rank systémem. Který na staré servery nejde aplikovat, proto to nebylo tak jednoduché, a drželi jsme to v tajnosti.
  • Budou mít naší podporu změn, oprav, bugu a nových věcí. Po dobu min. do vydání 1.15 nebo updatu na 1.15 atd. znáte to. prostě se stanou hlavními servery CM.

Co tím tedy chci říct? No hlavně to jak jsem psal, máte možnost kde hrát a vybrat si, zda budete chtít dělat nové ranky a věci, nebo si užívat staré stavby a nic neřešit. Volba je vaše... :)

GIF.gif

Minecraft 1.14 a servery na ní:
Villageři

Jak víme tak tato verze to nemá s optimalizací moc jednoduché. Tuna lagu a problému, okolo Villageru a Pillageru. Aby také ne, když byly kompletně předělány. Co to ale znamená pro nás? S verzí 1.14 budou na všech serverech kromě Vanilla vypnuty kompletně Villageři. Dělá se to z důvodu, že jejich optimalizace na této verzi není nijak adekvátní k tomu, aby jej mohli využívat hráči. Jelikož vesničan když nemá postel, workstation a jiné věci tak začne hledat a lagovat server, a to je jeden vesničan. Představte si vesnici, do toho desítky hráču denně -> nehratelný server. Z tohoto důvodu na verzi 1.14 budou kompletně vypnuty, na Vanilla serverech budou limitovány a kontrolovány jak jen to pujde.

Chat a nápovědy v chatu:
Již nějakou dobu testuje a děláme na tom, aby nápovědy v chatu (ty od 1.14 když dáte / tak to zobrazí vše), tak aby byly volitelné a měnily se dynamicky podle toho jaký má hráč rank nebo práva. Pro vás to znamená, že si budete moc zobrazit jaké nápovědy chcete vidět zda ty, na které máte práva nebo žádné. Každý individuálně...

Rank systém a jiné změny:
Toto moc popisovat nebudu, jelikož se o tom dozvíte na 1.14 verzích serveru a k nim témata. Ale věřte, že konečně bude mít smysl hrát každý server zvlášť. Máme připravených mnoho věcí od achievementu, rank systému, odměn, leaderboardu.. až po zcela unikátní věci, které žádný servery nemají. Ale pouze na 1.14+.

Kdy očekávat 1.14?
Rozvrh máme následující...
  • Vanilla 1.13 -> update na 1.14 tento týden o víkendu.
  • Creative 1.14 -> tento víkend.
  • Vanilla-Skyblock 1.14 -> v sprnu.
  • Skyblock 1.14 -> v srpnu.
  • Survival 1.14 -> v září.

To je vše, uvidíme se u dalšího tématu nebo na Discordu :p
 
Naposledy upravil moderátor:

Komentáře

Status
Uzamknuto, nelze přidávat odpovědi.
cool <: vymyšleno pěkně. Určitě začnu hrát na 1.14 survivalu, jelikož ta ekonomika je hrozná. GJ Waku <:

[EDIT]: Stále bude max 60m$ na 1.14 survivalu? nebo se to zvedna na 32bit/64bit limit/nějaký limit? (záleží asi jak to povolí java) + také kvůli "bank účtám", které by se tím mohl omezit..po nějakou dobu
 
Stále bude max 60m$ na 1.14 survivalu? nebo se to zvedna na 32bit/64bit limit/nějaký limit? (záleží asi jak to povolí java) + také kvůli "bank účtám", které by se tím mohl omezit..po nějakou dobu
"Bank účty" budou zakázané na těchto serverech. Kdo je bude používat, tak je to porušení pravidla o MultiACC -> Vytváření dalšího účtu k obohacení, stručně řečeno
Jak to bude s limitem, to já osobně třeba nevím, ale za mě je limit zbytečný, dal bych to "bez limitu", protože když se nastaví dobře ekonomika a věci, za co "musí" hráči pasivně utrácet, tak se třeba na ty miliony nedostaneš jen tak snadno a když ano, tak to je zasloužené dřinou a pílí, kterou do toho dáš a nikoliv tím, že umíš afkovat u farmy. Mimochodem, afkování bude na těchto serverech také zakázané. Aktuálně testuji nový "AntiAFK" systém, který dokáže rozpoznat 99,9% AFK systémů, dokonce i ty, co jsou jen v cheat clientech. Pokud tedy někdo bude obcházet tento systém, tak jedině bude používat cheat clienta a tím bude porušovat hned dvě pravidla -> obcházení AntiAFK systému a používání cheatů.
 

Po několika týdnech tu máme nové téma, řešící problémy okolo 1.14 a vyřešení problému hráču s 1.14 a Wipe serveru. Tak jdem na to ne?

Bude tedy Wipe?
To je velmi dobrá otázka, kterou nikdo nemá rád a nechce na ní odpovídat. Tak já vám ale odpovím, né nebude. Proč? No bude to celé jinak. Před pár měsíci, jsme ukončili Minigames s tím, abychom se mohli věnovat Survival serverům. To nadále platí a bude platit, proto chceme na server s verzí 1.14 přinést něco, co na CM nikdy nebylo. Vyžaduje to tedy mnoho času a změn, a hlavně vlastních pluginu a implementací. Navíc jak píšu po několikáté, z verze 1.12 na 1.14 se přechází opravdu blbě, a nedokážu si představit servery z 1.8 na 1.14. :)

Vymysleli jsme něco lepšího, jak vyřešit to, že hráči nechtějí wipe a my ano. Zavedeme tzv. duální servery. To znamená, že všechny současné servery na verzi 1.12 (všechny survivaly) se nechají jak jsou. Nic se na nich měnit nebude ani mazat, hráči na nich mohou nadále hrát bez jakékoliv ztráty map/staveb atd. No a pak tu jsou ty 1.14 servery, ty budou dělané už jako zcela nové servery. Tzn. že časem na serveru bude Survival 1.12 a Survival 1.14, a každý si bude moct vybrat na čem chce hrát. Bud na serveru s zníčenou ekonomikou, nebo na serveru s Bossy a RPG. Je to každého volba... a tuto volbu chceme dát hráčum, jelikož CM má dostatek prostředku aby si to mohla dovolit.

Shrnutím tedy...

Pro Survival/Skyblock/Creative na verzi 1.12:
  • Se nic nemění, vše zustava jak je, nic se nemaže.
  • Na těchto serverech s přidáním jejich 1.14 verze, budou vypnuty zálohy a daný server na 1.12 ztratí podporu. Tzn. že pokud se na Survivalu 1.12 vyskytne bug, který by nijak ničil ekonomiku, která tam je, nebo něco dělal instantně bugujícího. Nebudeme to řešit, jelikož podporu bude mít Survival 1.14.
  • VIP platné na serverech 1.12 platí i na 1.14 serverech -> tedy máš OVIP aktuálně na Survivalu 1.12, budeš ho mít i na Survivalu 1.14.
  • Tyto servery budou na lobby dány na pravou stranu armorstandu, a v menu přesunuty s upozorněním mimo hlavní servery 1.14.
  • Dokud na nich budou hráči hrát (převážně) budou na serveru. Pokud by se stalo, že třeba na Creativu 1.14 by bylo narváno a na Creativu 1.12 prázdno, tak se Creative 1.12 smaže.
Pro Survival/Skyblock/Creative/Vanilla/Vanilla-Skyblock na verzi 1.14:
  • To znamená, že pojedou zcela od znova, každý s svojí ekonomikou, achievementy a rank systémem. Který na staré servery nejde aplikovat, proto to nebylo tak jednoduché, a drželi jsme to v tajnosti.
  • Budou mít naší podporu změn, oprav, bugu a nových věcí. Po dobu min. do vydání 1.15 nebo updatu na 1.15 atd. znáte to. prostě se stanou hlavními servery CM.

Co tím tedy chci říct? No hlavně to jak jsem psal, máte možnost kde hrát a vybrat si, zda budete chtít dělat nové ranky a věci, nebo si užívat staré stavby a nic neřešit. Volba je vaše... :)


Minecraft 1.14 a servery na ní:
Villageři

Jak víme tak tato verze to nemá s optimalizací moc jednoduché. Tuna lagu a problému, okolo Villageru a Pillageru. Aby také ne, když byly kompletně předělány. Co to ale znamená pro nás? S verzí 1.14 budou na všech serverech kromě Vanilla vypnuty kompletně Villageři. Dělá se to z důvodu, že jejich optimalizace na této verzi není nijak adekvátní k tomu, aby jej mohli využívat hráči. Jelikož vesničan když nemá postel, workstation a jiné věci tak začne hledat a lagovat server, a to je jeden vesničan. Představte si vesnici, do toho desítky hráču denně -> nehratelný server. Z tohoto důvodu na verzi 1.14 budou kompletně vypnuty, na Vanilla serverech budou limitovány a kontrolovány jak jen to pujde.

Chat a nápovědy v chatu:
Již nějakou dobu testuje a děláme na tom, aby nápovědy v chatu (ty od 1.14 když dáte / tak to zobrazí vše), tak aby byly volitelné a měnily se dynamicky podle toho jaký má hráč rank nebo práva. Pro vás to znamená, že si budete moc zobrazit jaké nápovědy chcete vidět zda ty, na které máte práva nebo žádné. Každý individuálně...

Rank systém a jiné změny:
Toto moc popisovat nebudu, jelikož se o tom dozvíte na 1.14 verzích serveru a k nim témata. Ale věřte, že konečně bude mít smysl hrát každý server zvlášť. Máme připravených mnoho věcí od achievementu, rank systému, odměn, leaderboardu.. až po zcela unikátní věci, které žádný servery nemají. Ale pouze na 1.14+.

Kdy očekávat 1.14?
Rozvrh máme následující...
  • Vanilla 1.13 -> update na 1.14 tento týden o víkendu.
  • Creative 1.14 -> tento víkend.
  • Vanilla-Skyblock 1.14 -> v sprnu.
  • Skyblock 1.14 -> v srpnu.
  • Survival 1.14 -> v září.

To je vše, uvidíme se u dalšího tématu nebo na Discordu :p
Bolo na čase :D Myslím si, že keď sa váš server upraduje na 1.1, tak získa aj väčšiu popularitu :) Len tak ďalej <3
 
"Bank účty" budou zakázané na těchto serverech. Kdo je bude používat, tak je to porušení pravidla o MultiACC -> Vytváření dalšího účtu k obohacení, stručně řečeno
Jak to bude s limitem, to já osobně třeba nevím, ale za mě je limit zbytečný, dal bych to "bez limitu", protože když se nastaví dobře ekonomika a věci, za co "musí" hráči pasivně utrácet, tak se třeba na ty miliony nedostaneš jen tak snadno a když ano, tak to je zasloužené dřinou a pílí, kterou do toho dáš a nikoliv tím, že umíš afkovat u farmy. Mimochodem, afkování bude na těchto serverech také zakázané. Aktuálně testuji nový "AntiAFK" systém, který dokáže rozpoznat 99,9% AFK systémů, dokonce i ty, co jsou jen v cheat clientech. Pokud tedy někdo bude obcházet tento systém, tak jedině bude používat cheat clienta a tím bude porušovat hned dvě pravidla -> obcházení AntiAFK systému a používání cheatů.
Bez limitu se to určitě nedá dát, jelikož tu jsou limity procesorem, co dokáže zpracovat <:
Defaultně essentials omezí peníze na 10triliónů (10,000,000,000,000), jelikož (je to tam i samo napsáno) limitace double (data typ proměnných), každopádně 10triliónů je celkem k ničemu..no uvidí se jak se Wake nebo kdo ještě má přístup k pluginům rozhodne <:

A k tomu Anti-Afk pluginu, chci se tam zeptat, znám modifikaci do MC, která se jmenuje Baritone, což je HODNĚ smart bot, nevím přesně, ale mám takový pocit, že klidně tam je nějaký machine learning, či něco podobného skrz AI.. Tak jestli by někdo měl možnost, nebo klidně já otestovat někdy Anti-Afk s tím, že bych tohoto bota *dá se říct, že je to "hack"* využil s tím, že bych to jen využil na testování anti-afk *pod dohledem A-T / s livem na YT/Twitch* například po dobu několika hodin... Ale možná už nějaké takovéhle testy děláte <: Just sayin'.

GL!
+ Omlouvám se, že to nemá asi hlavu a patu a že ta čeština je hrozná. :kek:
 
Bez limitu se to určitě nedá dát, jelikož tu jsou limity procesorem, co dokáže zpracovat <:
Defaultně essentials omezí peníze na 10triliónů (10,000,000,000,000), jelikož (je to tam i samo napsáno) limitace double (data typ proměnných), každopádně 10triliónů je celkem k ničemu..no uvidí se jak se Wake nebo kdo ještě má přístup k pluginům rozhodne <:
Ty máš teda problémy :D tolik peněz jsem na serveru měl jenom já.
 
Klobouk dolů Waku. Máš to velice dobře promyšlené. Je super, že jsi udělal něco na způsob "kompromisu." Aktuální postup se nemaže, ale i tak můžeme začít od znova!! Nicee. :D
Zajímalo by mě, jak to bude s těma bankama na "starých" serverech po tom, co vyjde to nové pravidlo. Budete je mazat?
 

Po několika týdnech tu máme nové téma, řešící problémy okolo 1.14 a vyřešení problému hráču s 1.14 a Wipe serveru. Tak jdem na to ne?

Bude tedy Wipe?
To je velmi dobrá otázka, kterou nikdo nemá rád a nechce na ní odpovídat. Tak já vám ale odpovím, né nebude. Proč? No bude to celé jinak. Před pár měsíci, jsme ukončili Minigames s tím, abychom se mohli věnovat Survival serverům. To nadále platí a bude platit, proto chceme na server s verzí 1.14 přinést něco, co na CM nikdy nebylo. Vyžaduje to tedy mnoho času a změn, a hlavně vlastních pluginu a implementací. Navíc jak píšu po několikáté, z verze 1.12 na 1.14 se přechází opravdu blbě, a nedokážu si představit servery z 1.8 na 1.14. :)

Vymysleli jsme něco lepšího, jak vyřešit to, že hráči nechtějí wipe a my ano. Zavedeme tzv. duální servery. To znamená, že všechny současné servery na verzi 1.12 (všechny survivaly) se nechají jak jsou. Nic se na nich měnit nebude ani mazat, hráči na nich mohou nadále hrát bez jakékoliv ztráty map/staveb atd. No a pak tu jsou ty 1.14 servery, ty budou dělané už jako zcela nové servery. Tzn. že časem na serveru bude Survival 1.12 a Survival 1.14, a každý si bude moct vybrat na čem chce hrát. Bud na serveru s zníčenou ekonomikou, nebo na serveru s Bossy a RPG. Je to každého volba... a tuto volbu chceme dát hráčum, jelikož CM má dostatek prostředku aby si to mohla dovolit.

Shrnutím tedy...

Pro Survival/Skyblock/Creative na verzi 1.12:
  • Se nic nemění, vše zustava jak je, nic se nemaže.
  • Na těchto serverech s přidáním jejich 1.14 verze, budou vypnuty zálohy a daný server na 1.12 ztratí podporu. Tzn. že pokud se na Survivalu 1.12 vyskytne bug, který by nijak ničil ekonomiku, která tam je, nebo něco dělal instantně bugujícího. Nebudeme to řešit, jelikož podporu bude mít Survival 1.14.
  • VIP platné na serverech 1.12 platí i na 1.14 serverech -> tedy máš OVIP aktuálně na Survivalu 1.12, budeš ho mít i na Survivalu 1.14.
  • Tyto servery budou na lobby dány na pravou stranu armorstandu, a v menu přesunuty s upozorněním mimo hlavní servery 1.14.
  • Dokud na nich budou hráči hrát (převážně) budou na serveru. Pokud by se stalo, že třeba na Creativu 1.14 by bylo narváno a na Creativu 1.12 prázdno, tak se Creative 1.12 smaže.
Pro Survival/Skyblock/Creative/Vanilla/Vanilla-Skyblock na verzi 1.14:
  • To znamená, že pojedou zcela od znova, každý s svojí ekonomikou, achievementy a rank systémem. Který na staré servery nejde aplikovat, proto to nebylo tak jednoduché, a drželi jsme to v tajnosti.
  • Budou mít naší podporu změn, oprav, bugu a nových věcí. Po dobu min. do vydání 1.15 nebo updatu na 1.15 atd. znáte to. prostě se stanou hlavními servery CM.

Co tím tedy chci říct? No hlavně to jak jsem psal, máte možnost kde hrát a vybrat si, zda budete chtít dělat nové ranky a věci, nebo si užívat staré stavby a nic neřešit. Volba je vaše... :)


Minecraft 1.14 a servery na ní:
Villageři

Jak víme tak tato verze to nemá s optimalizací moc jednoduché. Tuna lagu a problému, okolo Villageru a Pillageru. Aby také ne, když byly kompletně předělány. Co to ale znamená pro nás? S verzí 1.14 budou na všech serverech kromě Vanilla vypnuty kompletně Villageři. Dělá se to z důvodu, že jejich optimalizace na této verzi není nijak adekvátní k tomu, aby jej mohli využívat hráči. Jelikož vesničan když nemá postel, workstation a jiné věci tak začne hledat a lagovat server, a to je jeden vesničan. Představte si vesnici, do toho desítky hráču denně -> nehratelný server. Z tohoto důvodu na verzi 1.14 budou kompletně vypnuty, na Vanilla serverech budou limitovány a kontrolovány jak jen to pujde.

Chat a nápovědy v chatu:
Již nějakou dobu testuje a děláme na tom, aby nápovědy v chatu (ty od 1.14 když dáte / tak to zobrazí vše), tak aby byly volitelné a měnily se dynamicky podle toho jaký má hráč rank nebo práva. Pro vás to znamená, že si budete moc zobrazit jaké nápovědy chcete vidět zda ty, na které máte práva nebo žádné. Každý individuálně...

Rank systém a jiné změny:
Toto moc popisovat nebudu, jelikož se o tom dozvíte na 1.14 verzích serveru a k nim témata. Ale věřte, že konečně bude mít smysl hrát každý server zvlášť. Máme připravených mnoho věcí od achievementu, rank systému, odměn, leaderboardu.. až po zcela unikátní věci, které žádný servery nemají. Ale pouze na 1.14+.

Kdy očekávat 1.14?
Rozvrh máme následující...
  • Vanilla 1.13 -> update na 1.14 tento týden o víkendu.
  • Creative 1.14 -> tento víkend.
  • Vanilla-Skyblock 1.14 -> v sprnu.
  • Skyblock 1.14 -> v srpnu.
  • Survival 1.14 -> v září.

To je vše, uvidíme se u dalšího tématu nebo na Discordu :p
Hele, já si myslím že se to zvládlo na jedničku, jsem rád že se to vyřešilo takto.. Určitě budu hrát na obou serverech, takže jsem jedině rád že se naskytla možnost dual-serverů.. Good Job Waku!
 

Po několika týdnech tu máme nové téma, řešící problémy okolo 1.14 a vyřešení problému hráču s 1.14 a Wipe serveru. Tak jdem na to ne?

Bude tedy Wipe?
To je velmi dobrá otázka, kterou nikdo nemá rád a nechce na ní odpovídat. Tak já vám ale odpovím, né nebude. Proč? No bude to celé jinak. Před pár měsíci, jsme ukončili Minigames s tím, abychom se mohli věnovat Survival serverům. To nadále platí a bude platit, proto chceme na server s verzí 1.14 přinést něco, co na CM nikdy nebylo. Vyžaduje to tedy mnoho času a změn, a hlavně vlastních pluginu a implementací. Navíc jak píšu po několikáté, z verze 1.12 na 1.14 se přechází opravdu blbě, a nedokážu si představit servery z 1.8 na 1.14. :)

Vymysleli jsme něco lepšího, jak vyřešit to, že hráči nechtějí wipe a my ano. Zavedeme tzv. duální servery. To znamená, že všechny současné servery na verzi 1.12 (všechny survivaly) se nechají jak jsou. Nic se na nich měnit nebude ani mazat, hráči na nich mohou nadále hrát bez jakékoliv ztráty map/staveb atd. No a pak tu jsou ty 1.14 servery, ty budou dělané už jako zcela nové servery. Tzn. že časem na serveru bude Survival 1.12 a Survival 1.14, a každý si bude moct vybrat na čem chce hrát. Bud na serveru s zníčenou ekonomikou, nebo na serveru s Bossy a RPG. Je to každého volba... a tuto volbu chceme dát hráčum, jelikož CM má dostatek prostředku aby si to mohla dovolit.

Shrnutím tedy...

Pro Survival/Skyblock/Creative na verzi 1.12:
  • Se nic nemění, vše zustava jak je, nic se nemaže.
  • Na těchto serverech s přidáním jejich 1.14 verze, budou vypnuty zálohy a daný server na 1.12 ztratí podporu. Tzn. že pokud se na Survivalu 1.12 vyskytne bug, který by nijak ničil ekonomiku, která tam je, nebo něco dělal instantně bugujícího. Nebudeme to řešit, jelikož podporu bude mít Survival 1.14.
  • VIP platné na serverech 1.12 platí i na 1.14 serverech -> tedy máš OVIP aktuálně na Survivalu 1.12, budeš ho mít i na Survivalu 1.14.
  • Tyto servery budou na lobby dány na pravou stranu armorstandu, a v menu přesunuty s upozorněním mimo hlavní servery 1.14.
  • Dokud na nich budou hráči hrát (převážně) budou na serveru. Pokud by se stalo, že třeba na Creativu 1.14 by bylo narváno a na Creativu 1.12 prázdno, tak se Creative 1.12 smaže.
Pro Survival/Skyblock/Creative/Vanilla/Vanilla-Skyblock na verzi 1.14:
  • To znamená, že pojedou zcela od znova, každý s svojí ekonomikou, achievementy a rank systémem. Který na staré servery nejde aplikovat, proto to nebylo tak jednoduché, a drželi jsme to v tajnosti.
  • Budou mít naší podporu změn, oprav, bugu a nových věcí. Po dobu min. do vydání 1.15 nebo updatu na 1.15 atd. znáte to. prostě se stanou hlavními servery CM.

Co tím tedy chci říct? No hlavně to jak jsem psal, máte možnost kde hrát a vybrat si, zda budete chtít dělat nové ranky a věci, nebo si užívat staré stavby a nic neřešit. Volba je vaše... :)


Minecraft 1.14 a servery na ní:
Villageři

Jak víme tak tato verze to nemá s optimalizací moc jednoduché. Tuna lagu a problému, okolo Villageru a Pillageru. Aby také ne, když byly kompletně předělány. Co to ale znamená pro nás? S verzí 1.14 budou na všech serverech kromě Vanilla vypnuty kompletně Villageři. Dělá se to z důvodu, že jejich optimalizace na této verzi není nijak adekvátní k tomu, aby jej mohli využívat hráči. Jelikož vesničan když nemá postel, workstation a jiné věci tak začne hledat a lagovat server, a to je jeden vesničan. Představte si vesnici, do toho desítky hráču denně -> nehratelný server. Z tohoto důvodu na verzi 1.14 budou kompletně vypnuty, na Vanilla serverech budou limitovány a kontrolovány jak jen to pujde.

Chat a nápovědy v chatu:
Již nějakou dobu testuje a děláme na tom, aby nápovědy v chatu (ty od 1.14 když dáte / tak to zobrazí vše), tak aby byly volitelné a měnily se dynamicky podle toho jaký má hráč rank nebo práva. Pro vás to znamená, že si budete moc zobrazit jaké nápovědy chcete vidět zda ty, na které máte práva nebo žádné. Každý individuálně...

Rank systém a jiné změny:
Toto moc popisovat nebudu, jelikož se o tom dozvíte na 1.14 verzích serveru a k nim témata. Ale věřte, že konečně bude mít smysl hrát každý server zvlášť. Máme připravených mnoho věcí od achievementu, rank systému, odměn, leaderboardu.. až po zcela unikátní věci, které žádný servery nemají. Ale pouze na 1.14+.

Kdy očekávat 1.14?
Rozvrh máme následující...
  • Vanilla 1.13 -> update na 1.14 tento týden o víkendu.
  • Creative 1.14 -> tento víkend.
  • Vanilla-Skyblock 1.14 -> v sprnu.
  • Skyblock 1.14 -> v srpnu.
  • Survival 1.14 -> v září.

To je vše, uvidíme se u dalšího tématu nebo na Discordu :p
A jakto bude s vip ranky? Když mám vip na skyblocku 1.12 budu ho mít i na 1.14?
 
A jakto bude s vip ranky? Když mám vip na skyblocku 1.12 budu ho mít i na 1.14?
Cituji z toho, co napsal Wake:
"VIP platné na serverech 1.12 platí i na 1.14 serverech -> tedy máš OVIP aktuálně na Survivalu 1.12, budeš ho mít i na Survivalu 1.14."
 

TEST

Žádný uživatel není online.
Status
Uzamknuto, nelze přidávat odpovědi.
Top